lördag 30 juni 2012

Resfeber :S

Är fortfarande kvar i min lyriska bubbla sen igår.....känns som att jag kan bestiga berg.....måste vara detta de menar med hybris :)))) Kan även ha att göra med att jag nu har SEMESTER, och har resfeber som en tok :))) Tittar ut på ruskvädret och känner mig så otroligt tacksam och glad åt att jag vet att jag på måndag kväll har det vaaaaarmt :)))) jag kommer definitivt att bara slänga in resväskan på rummet när vi kommer fram, och rusa ner på stranden och ta ett kvälls/nattdopp i det badkarsvarma vattnet.......suck.....längtar...... Idag har jag inte så mycket på agendan. Ska handla hem käk åt grabbarna som stannar hemma, städa och börja packa så smått..... Imorgon åker vi upp till Happis med Puma som ska vara hos farmor under tiden vi är borta, sen håller vi väl förmaningstal åt grabbarna, så de håller sig i skinnet och sköter Diva och inte river kåken. Måste även kolla att Jeppe har full koll på allt innan han åker till LA på Show Case i hockey, den 11/7 en vecka.......känns pirrigt att släppa iväg honom själv, men som tur är så åker han med en kompis så de har en trygghet i varandra. Och skulle det vara något så är vi ju åtminstone i samma världsdel, även om det är ca 7-8 timmar bort med flyg :/ Men det är en mycket pirrig mamma kan jag säga.......:S Nu ska jag lägga mig med näsan i en bok ett tag innan jag tar tag i dagen. Ha en skön och slapp lördag allihopa / Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar