torsdag 7 juni 2012

Ner och upp som en jojo :(

Dag 16!! Har efter den roliga första veckan börjat gå upp lite i vikt ist......inte allt men ändå :( Har googlar idag på varför man inte går ner, och det kunde vara pga för mycket mejeriprodukter....skyldig! För mycket nötter......skyldig igen!! Men det kunde oxå vara för att när man stryper kolhydraterna så ställer kroppen in sig på svält lite grann, och börjar man då träna hårt (el, mer än man gjort tidigare)så får kroppen panik att hålla kvar fettet för att ha under svälten!!! Hm.....aldrig kan det vara enkelt.....men jag ska iaf dra ner på mejeriprodukterna, för det känns i magen att det inte passar mig riktigt, har blivit lika uppblåst som förrut. Och nötterna ryker direkt.....de äter jag bara "för att",fast jag inte egentligen gillar nötter speciellt mycket. Och så ska jag lata mig några dar så får vi ser om det händer nåt.....Inser nu att mina tidigare uttalanden om att viktminskningen skulle vara en bonus är helt befängt!!! Det är klart att jag vill ner i vikt nu, speciellt när man läser om så många som tappar sååå mycket, och själv står man bara och stampar på stället :((( Men man har väl målat upp en bild av sig själv som smalare inför Miami resan, och då känns det så jäkla störigt när man står "still" :(( Jättedumt......jag vet.....men störigt!!! Så en liten motivationssvacka har jag nu, och drömmer om härliga frukter......slurp!!! Men jag ska inte ge mig ännu......ska fortsätta köra stramare fram till Miami den 2/7. Och har det då börjat visa positivt resultat så kör jag vidare, annars fortsätter jag nog och stryper kolhydrater men tar in lite frukt oxå!! Jaja.....slutsurrat om dieten nu......Har en lite gnissligare nacke idag, då vi gjorde en jätte röjning i Freddes rum igår......mycket välbehövligt :)))Han är lite som en hamster och ska spara på allt......kartonger till tekniska prylar osv. osv.....i det oändliga. Och har man ett litet rum med snedtak och vråer blir det svårmöblerat och stökigt bara man släpper en väska på golvet. Men nu har vi ordnat till det ganska bra.....skulle behöva en smäcker, enkel bäddsoffa dit in och få upp jätte tv-n på väggen så blir det nog en otrolig skillnad!!! Nej nu ska jag försöka råda bot på min eländes huvudvärk med lite kaffe!! Vi höres!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar