fredag 22 juni 2012

Här igen :)

Varit lite osynlig senaste veckan, men min nya energi tog verkligen knäcken på min arma nacke.....Så min aktiva vakentid har jag jobbat.....och sedan legat som en död sill i sängen i klorna på treo compen :((( Har fuskat lite med LCHF dieten förra lördagen då vi hade firmafest.....inte med maten, men med lite mer än den tillåtna mängden vin + nån drink.....hm..... Och igår kom sötaste svärmor förbi med en tårta.....så då blev det en liten bit, vilken gjorde ont i magen resten av kvällen...... Och i morgon på midsommarafton har jag och Uffe redan sen tidigare bestämt att baka en riktigt smarrig jordgubbstårta......så jag har inte ens tordats ställa mig på vågen denna vecka. Vilket mest är treo compens fel, som stoppar upp maskineriet så att säga..... Men sen ska jag vara superstrikt tills vi åker den 2/7 :)))) Mår annars helt underbart av dieten, bara jag lär mig att inte gå på för hårt.....utan ta det lite lugnt och faktiskt bara njuta av livet och allt och alla runt omkring mig <3 Nu är det sängläge nästa.....har slagit rekord i nattuggling ikväll.....men jag har njutit av midnattssolen.....och min underbara dotters sällskap <3 Gonattenzzzzz och snar återkomst :))) Och ha en underbar midsommar all goa fina där ute <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar