tisdag 5 juni 2012

Otroligt energisk!!!

Vaknade tidigt idag, och ringde Cajsa så fort min dagliga morgontreo börjat hjälpa.....nu ska här ut och hurtas direkt!!! Vi drog samma 5.4 spår som igår med hundar och allt.....och nu börjar mina raska promenader göra underverk!!! Kunde t.o.m jogga kortare sträckor......inte illa av en soffpotatis av värsta sorten :))) Känner mig riktigt stolt måste jag säga!!! Har idag LCHF:at i 14 dagar....och måste verkligen säga wow!!! Försöker följa Kartin Zytomierskas tips med 4hårda promenader i veckan, som sen ska utvecklas till pw blandat med joggning, och sedan ren joggning. Joggningen trodde jag aldrig att jag skulle komma till, men såg idag att både orken och flåset finns därinne nånstans.....HELT galet peppande :)) Har inte haft så här mycket energi på evigheter.....t.o.m dottern påpekade att jag for fram som en duracellkanin nu på kvällen ännu. Och det känns för jäkla skönt!!! Har idag fått ta treo tre ggr.....men till viss del beror det på survädret i kombination med träningsvärk. För annars känns det som en helt ny värkfriare känsla ikroppen :)) Vikten står fortfarande fast på - 2,8 kg.....och jag sa till min älskade sambo, att det kanske är för att jag bygger muskler......vilket resulterade i ett asgarv från honom :(( Ok förstår nog oxå att byggandet av muskler inte kan gå sååå fort.....hm.... Men jag tycker att jag gör så mycket rätt och riktigt, att jag nästan borde börja tyna bort snart.....men ikket :(( Nåja.....jag ger inte upp......det stod även i min "husgud" Katrins bok att man ska vara glad om vikten står still länge, för då blir tappet större! Fast det syns tydligt att kroppen dragit ihop sig i cm (vilket jag inte ids mäta), men det syns och känns på kläderna :)) Annars så har kvällen varit underbar!! Älskade sonen har farit på gymnasiebalen, och såg så himla snygg och proper ut i svart kostym, svart skjorta med orange slips och näsduk och sockar!!! Och hans baldejt var det vackraste jag sett i en lång axelbandslös korallfärgad klänning, med ett böljande svartlockigt hår!!! Ja de såg helt bedårande ut.......jag blir fortfarande rörd när jag tänker på dem <3 Nej nu måste jag försöka sova, för denna hunger jag haft idag går inte av för hackor.....och vill inte ge sig!!! Gonatt zZzZz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar