fredag 29 juni 2012

Wiihooo...-6kg!!!

Idag älskar jag mig själv, och det jag ser när jag tittar i spegeln :)) Låter ju galet egotrippat....men så är det!!! Jag älskar det!!! I'm back into the 60"s......och det förhatliga 70 strecket är passerat!!! Och det känns såååå jäkla skönt......nu är jag på banan igen!!! Jag är 174 cm lång, och hade på något sätt??lyckats komma upp till 75,4 kg.....fick en rejäl chock när jag efter många års uppehåll ställde mig på vågen.....och paniken och äckelkänslorna som vällde över mig går inte att beskriva. Jag kände mig som en jättesvamp....oformlig och mjuk :((( Jag hade just beställt nya byxor när jag började med LCHF, och jag fick inte ens upp dem för halva låret.......återigen panik och kräkkänslor......men nu går det galant, och de sitter inte ens åt :))) Största skillnaden tror jag har blivit i cm....vilket jag inte mätt....men det känns för jäkla bra :))) Min målvikt inför Miamiresan var att komma ner under 70 sträcket, och mitt slutmål är att komma ner på ca 64 kg, vilket jag vägde innan barnen. Det kanske är en utopi, men jag ska köra för det!! Nu i all glädjeyra ska jag in och växla till mig lite dollars och åka till firman och göra det sista innan jag kan gå på en lång och härlig semester!!! Ha en underbar dag alla fina därute.....det ska jag ha :)) Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar