torsdag 14 juni 2012

Nu händer det grejer :)))

Nu har det verkligen börjat hända grejer i kroppen med dieten.....Vågen visar på -4 kg, och nu börjar det kännas rättvist om man ser till cm tappet :)))) Men de största grejerna är min otroliga energi!!! Har ju en racklig whiplash nacke som nog aldrig blir bra....men har även i flera års tid haft värk i HELA kroppen från och till....och det senaste året mest till :((( Men nu är jag sååååå mycket bättre i kroppen och har en fantastisk energi :))) Lite för mycket energi kanske.....för kroppen orkar inte riktigt med i samma tempo....men det är en sån otrolig förvandling så jag blir alldeles tårögd ;) Och all min energi gör ju att förbränningen sätter igång bättre.....så det blir som en "ringarna på vattnet" händelse i kroppen :))) Kan sakna lite att kunna sova längre på morgonen.....och inte känna "jippi en ny dag" mellan kl: 6-7 på morgonen....men det är faktiskt "biverkningar" jag kan leva med :))) Lite synd att vara så kvällstrött och missa vår fantastiska midnattssol.....men får väl kämpa nån vacker kväll, sippande på nåt gott vin i darlingens och goda vänners lag:)) Det var allt för nu....ska ila iväg till jobbet och sprida lite energi!! Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar