söndag 1 juli 2012

Jag kan flyga....jag är inte rädd....

Hjälp.....idag har förväntan övergått till djup ångest eftersom jag är så sjukt rädd för att flyga!!! Hela jag darrar som ett asplöv, och knäna hotar att vika sig med jämna mellanrum :((( Jag trodde min flygrädsla lugnat ner sig lite eftersom jag flugit lite mer de sista åren.....men ikket..... Men nu kan det ju vara en blandning med ångest att lämna grabbarna hemma, och ängslan över att Jeppe ska flyga själv till LA utan att mamma styr upp allt till sista minuten :/ Jag har förvisso hjälpt honom att fixa det mesta redan innan....men....jag är ju en mamma.....hönsmamma till råga på allt!!! Pust....skulle behöva lugnande typ valium el, nåt.....jag kan flyga.....jag är inte rädd.....Funkar inte ett smack på mig!!! :(((( Men jag får försöka fokusera på det positiva....och det är att i morgon vid den här tiden flyger vi mellan New York och Miami = nästan framme :D Nej förresten nu ljög jag....det är ju lokal tid.....så vid denna tiden i mån så sitter vi på flygplatsen i New York och väntar och är bara en etapp från framme :))) Det kanske inte blir några inlägg här på bloggen under resan beroende på om vi har Wifi på hotellet och båten el, inte. Men annars får jag uppdatera så fort jag kommer hem. Nu ska jag gå igenom biljetterna och passen för tusende gången....bara för säkerhets skull......och ska lägga mig snortidigt bara för att slippa vara nervös, och för att vi ska stiga upp tidigt och vara på Kallax vid kvart över 5 på morgonen. Hoppas att ni alla får en underbar sommar och semester, och njuter av livet till fullo, så hörs vi så fort jag kan :)) Och håll alla tummar för att mina flygningar ska gå bra / Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar