onsdag 27 juni 2012

Pissväder!!!

Fasen vad trist med detta regnande och mulna väder.....tycker synd om dem som har semester nu, och som längtat efter att få slappa i en solstol :((( Själv har jag inte så mycket jobb att göra idag.....(jag har varit skitduktig och verkligen jobbat hårt sista dagarna).....det enda jag har på schemat är en tid hos frissan kl 11. Verkligen välbehövligt.....ser ut som en vandrande peruk igen, pga allt hårspray jag behöver för att få det att stå rakt upp!!! Så för att återgå till pissvädret, så hade jag haft tid till att slappa i en solstol idag......hm.....typiskt :((( Men det får bli att kura under filten i soffan med en bok ist, vilket verkligen inte är dumt det heller :)) Gick och la mig skittidigt igårkväll efter att ha fått såna "cravings" efter smulpajer, glass och allt möjligt slisk :(( Trodde man bara hade "cravings" när man var gravid....men ikket!!! Och smulpajer var tyvärr det första jag fick i huvudet när jag vaknade oxå.....så det blir kanske att testa göra en rabarberpaj på LCHF sätt senare idag om det inte ger sig!!! Jag tror att jag äter för lite, och därför blir sugen på allt möjligt.....måste skärpa mig idag och äta mer. Fakiren går inte ut på att äta lite.....bara äta rätt!!! Nu kurrar magen som en galning, så jag slutar nu och kliver upp och gör frukost. Blir nog varmkorv med räksallad och rostad lök.....nej ingen lök föressten....kör ju fakiren. Men mycket räksallad blir det.....men fasen, det är ju en mejeriprodukt.....Hm...varmkorv blir det, och får nog koka en balja ägg oxå :)) Ha en smaklig dag allihopa.....ska tänka på er och allt ni kan äta :))) / Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar