onsdag 13 juni 2012

LCHF smothie i solstolen :))

Äntligen en morgon med strålande sol!!! Ska jobba på hemmakontoret idag oxå (sköter faktureringen här), så det blir en ganska chill dag. Ska börja med en härlig bärsmothie i solen ute i trädgården, och bara mysa en stund med voffsingarna innan dan drar igång......underbart!!! Har de här senaste dagarna längtat som en galning tills vi åker till Miami och kryssar en sväng till Bahamas.......lääääängtar till sol och väääääärme :)))) Valet att bo här uppe i norr känns ibland (egentligen hela vintern) helt bisarrt!!! Det är bara mörker, kyla och snö i mängder VARJE jäkla dag..... Jag som alltid tidigare har älskat allt med vintern, har blivit så frusen och gnissligt i lederna.....så ett liv i solen skulle inte vara helt fel :))) Jag har bestämt mig för att pensionera mig utomlands.....men det är ju eeevigheter kvar!!! Måste nog försöka hitta nåt annat alternativ :/ Men nu får jag njuta till fullo av den underbara sommar vi har här uppe, med midnattssolen som håller det varmt och ljust dygnet runt :))) Funderar lite löst på att ev, åka ut med båten och tälta på nån ö till midsommar.....det är riktig sommar för mig!!! Det är ju dock lite väderberoende, så vi får väl se hur det blir.....Ska iaf hämta ner alla caminggrejer från stugan så vi är redo :)) Enda kruxet är väl att hitta på nån bra LCHF camping mat.....nåja, om vi inte kör så strikt på nästan no carb, så ska det nog lösa sig. Varmkorv med räksallad och rostad lök funkar ju alltid, och grilla kött med coleslaw och beasås är ju inte dumt det heller :))) Det löser sig nog bra!!! Nu ska jag brotta ner barret och göra min smothie och gå ut!!! Ha en härlig dag allihopa!!! CU..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar