tisdag 29 april 2014

Skallrande tänder håller mig vaken :(

Nu är klockan 04:20, och jag har inte somnat än :(
Knäskålar och tänder skallrar som aldrig förr. Finns risk att jag bara har en hög med smulad emalj kvar i munnen när jag väl kommer till Piteå senare idag :/
Ska stiga upp 5:55 för att hinna dricka frukost, för sen är det fasta fram till narkosen kl: 12. Så det känns ju inte direkt som nån ide att försöka somna nå mer.
Och jag ska hämta syster och Johan vid 7 snåret, eftersom de ska följa med mig under dagen för att köra mig hem. Och deras bil ska lämnas in på rep under dan.
Vilka änglar de är

Ja det kommer att bli en lååååång och hungrig dag idag känner jag redan nu. Men det är ju bara att bita ihop och härda ut. Förhoppningsvist kommer det väl nåt gott ur det hela när jag får en hel mun :)

Nej nu snubblar jag på ögonlocken och ska bara "vila" lite innan dagen D drar igång. Hoppas att ni andra unnar er något riktigt smarrigt till frukost...jag är inte bitter och missunnsam ;)

Håll gärna tummarna för mig idag!
//Kram Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar