torsdag 10 april 2014

Här rasslar det på :)

Här händer det grejer på löpande band. jag känner att jag blivit mycket piggare och aktivare de senaste månaderna. Sover ju så bra nu utan sömntabletter, och de hängde ju med även dan efter och gav en viss dåsighet, så nu är jag pigg direkt jag vaknar.
Vilken otrolig skillnad, och jag är så glad när jag vaknar tidigt på mornarna :)

Har även blivit invald i vägföreningen vi har härute. Jag tycker att det är självklart att engagera sig i sånt, och man lär ju känna fler av sina grannar oxå, vilket alltid är roligt :)

Sen har de nu även ringt från Piteå sjukhus och gett mig en tid nästa tisdag att komma och få mina tänder åtgärdade i narkos. Gud så skönt det ska bli...fast lite pirrigt också förstås. De kan inte rotfylla eländet nu eftersom det är en infektion i tandroten, men de rensar ut den ordentligt så då är den ju helt död och kan inte göra ont vid en rotfyllning hos vanliga tandläkaren.
Fast det är ju själva borren och bara ljudet av den som skrämmer mig mest, men de får ge mig lite valium el, liknande så ska jag väl kunna fixa det oxå.

Nu kokar jag lite ägg till älsklingen så han har nåt att snaska på när han åker upp till fjällen imorgon. Blir lite avis på honom, men jag valde själv att stanna hemma istället för att haka på som ensam tjej med grabbgänget. Tycker att han kan behöva sina grabbresor ifred ibland, det är bara nyttigt för förhållandet.
Och då får jag ha min vedklyv ifred som jag tänkte rigga upp till helgen om vädret tillåter :)

Ja full rulle som sagt, fast kul :)
//Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar