måndag 28 april 2014

Helguppdatering och ny operations tid!! I morgon :S

Lördagen spenderade jag hela dan ute i trädgården, och rensade i blombänk och buskar. Krattade lite här och där under buskar. Sopade av altanen och tog fram utemöblerna. Och satt givetvis med kaffekoppen på altanen och lyssnade på en ljudbok och bara njöt :)
En underbart härlig dag!! Och när U kom hem från jobbet, så fortsatte han med krattandet ett tag och plockade upp alla mina kratthögar.
Sen brände vi ris och trädgårdsjox, och bestämde oss för att avsluta kvällen med lite korvgrillning. Tror vi satt i ca 3.5 tim och bara tittade på elden, grillade, sippade på lite vin och bara njöt.

Söndagen tillbringades raklång soffa el, säng p.g.a illamående och en extrem trötthet :(
Tror det devis kommer från en uppretad nacke,och delvist från en mage med lite katarrkänslor som inte ville ha vin.
Ja vilket som så blev det då inget vettigt gjort på hela dan. Men jag hann då höra färdigt på min bok och började på en ny ;)

Idag har jag nyss fått ett samtal från Piteå sjukhus att de har fått in ett återbud för i morgon, och undrade om jag kan komma då och operera mina tänder.
Ja men givetvis säger jag då, med skälvande röst. Vet faktiskt inte riktigt om jag hade något inplanerat då...men det får i så fall lösa sig för detta känns viktigare att det blir gjort.
Och det känns bättre att det blir så här plötsligt, än att gå och gruva sig inför ett datum.

Idag tänker jag och Sandra hasta in och fixa nya pass, det börjar bli lite kort om tid snart innan vi åker.
Gud så jag längtar till USA och vår roadtripp med hela min älskade familj :)
Den 2 juni åker vi!!! Wiiihoooo!!!
Och underbara svärmoran kommer hit och bor med hundarna under tiden, så både hund och husvakt fixat i ett svep!! Hon är guld värd min fina svärmora!! :)

Nej nu pockar mina lurviga darlingar på min uppmärksamhet, och vill gå ut på en prommis. Vi ligger faktiskt för ovanlighetens skull kvar i sängen än. Kroppen är fortfarande helt slut ännu, och det känns som att jag har mjölksyra överallt.
Mycket irriterande känsla!! Huvudet vill mycket, men resten hänger inte riktigt med på noterna.

Jaja, det får bli som det vill med denna dagen, får ta den lite i sänder!
//Kram Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar