onsdag 23 april 2014

När någon kämpar för livet...

Fick ett tråkigt besked igår, om att en kär vän till oss från Bälinge har skadat sig allvarligt i en 4-hjulings olycka :(
Han ligger nu nedsövd i Umeå, och mina tankar går till honom och hans familj hela tiden. Jag skickar heeling till honom konstant och hoppas av hela mitt hjärta att det ska bli till det bästa för honom!

Tänk så fort livet kan vända, på en sekund har livet förändrats och tagit en helt annan riktning.
Tycker att jag blivit bättre på att leva och njuta i nuet, och på att tala om och visa för mina nära och kära hur mycket de betyder för mig. För vi vet inget om våra morgondagar, och måste leva fullt ut och älska idag!!

Har inte så mycket mer att skriva om idag. Allt känns så oviktigt nu när man vet att någon kämpar för sitt liv!
Ska fortsätta skicka heeling, styrka och kärlek, och hoppas tro på det bästa.

Kram //Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar