onsdag 1 april 2015

Nästan som lyckopiller :)

Fick mina tramadol igår och vilken skillnad på värken!!
Är som en helt ny människa nu :)
Har varit barnvakt åt systerdottern Ebba idag, och vi var på en halvtimmes ragg med barnvagnen ute i snögloppet och det gick fantastiskt bra. Det kändes verkligen som att jag hade kunnat gå mycket längre. Men vis av alla tidigare bakslag så tänker jag skynda långsamt denna gången.

Och kosten som jag nu kör strikt på har gett -2 kg den sista veckan!! Tjoohoo för det!!
Nu känns det som att det börjar gå åt rätt håll.
Nu vill jag bara ha sol och värme och många och långa promenader!!

Glad Påsk på er alla fina därute
//Kerstin

2 kommentarer:

  1. Tramadol har jag ätit också,men det kan man inte göra i längden.Det är så beroendeframkallande.Ha det bra Kerstin!

    SvaraRadera
  2. Ja Yvonne, det är bara i yttersta nödfall jag ber att få utskrivet Tramadol…(får så mycket biverkningar av dessa), men de är de enda som hjälper mot värken utan att ge mig gallanfall.
    Och ibland har nöden ingen lag och man måste be om smärtlindring.
    //Kerstin

    SvaraRadera