tisdag 31 mars 2015

Inget är som väntans tider….

Ja just det njuter jag av i fulla drag nu fram till augusti, då jag ska bli "mormor" för allra första gången :)
Hjälp vad gammalt det låter med mormor...mitt nya alias måste bli något annat, typ momsan eller nåt sånt!! Förslag mottages gärna :)

Men det var inte detta väntans tider jag syftade på. Jag ringde äntligen till VC igår och förhoppningsvis får jag mina starkare värktabletter idag, men senast imorgon.
Har inte sovit en blund denna natten, och satt och jobbade på HK istället för att hämnas på de olidliga lederna jag har!
Får inte jag sova så får de heller inte lugn och ro!!! Basta!!!
Tror dock inte att de brydde sig det minsta om min hämndaktion, och inse vad jag är "kapabel" till, utan de bara fortsätter att vara på sitt sämsta humör :(

Så dagens planering...vänta på mina piller...jobba...vänta lite till...köpa räkor till en Paleo räkpaj.
Och förhoppningsvis bli värkfri!!!!!
//Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar