onsdag 15 april 2015

Cravings….

Just nu bannar jag handlarna i stan som inte har öppet vid 23:15 på kvällen...
Jag är sååååååååå fruktansvärt sugen på laktosfri vaniljyoughurt med äppel/kanel crunch...och jag vill ha det nununununu!!!
Och det värsta med såna här infall är att de äter sig in i hjärnan och blir bara värre och värre.
Exakt som värsta graviditetscravingsen...fast jag inte är gravid...kanske håller jag på att få preklimakteriecravings?? Finns ens det??
Och finns det ens något som heter preklimakterium innan man kommer in i det??
Ja mycket konstiga frågor som snurrar i huvudet denna kväll!!!
Eller så sympatiserar jag med min gravida dotter, även fast hon inte har några cravings än?!?!

Jag har inget hemma som kan ens det minsta kan stilla detta sug :/
Endast choklad & chips (urk), och en massa annat nyttigt mjölk och kolhydratsfritt tjafs!!

Härdanefter ska jag börja ha sånt hemma utifall att jag skulle bli sugen nångång.
Ska minsann hänga på ICAs lås imorgon när de öppnar!!
Så det så!!!

Over and out//Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar