onsdag 22 april 2015

Hoppsan Kerstin...

Undrars vart det talesättet kommer ifrån...men det stämmer ganska bra just nu.
Har råkat slänga iväg en beställning till Zalando på skinnjacka, kavaj, pumps, snörva och sommarens färg är nude/pink :)
Och inte gorma Uffe, jag hövde verkligen detta!!!

(Vi har ett Sannerborgst talesätt angående att behöva och höva saker. Behöva säger ju sig själv=något som man verkligen måste ha även om det är tråkigt typ mat. Men höva är lite luddigare och är sånt som hjärtat verkligen vill ha, och som sätter en liten piff i det vardagstråkiga <3 )

Så det kan gå när jag var ute efter en aprikos/orange softshell jacka :O
Och den behöver jag nu, så jakten får fortsätta irl på stan tror jag.

Vädret idag är strålande sol, varmt och stormigt, men kaffet kan intas på bastualtanen där jag har lä mot dessa nordliga friska vindar.
Men först lite mera jobb så koppen kan avnjutas med gott samvete.
//Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar