torsdag 16 april 2015

Bunkring!!!

Idag har jag köpt Verum hälsoyoghurt vanilj och Pauluns äppel, kanel och mandel musli. Müslin var faktiskt riktigt god och hade endast 8 kolhydrater per portion. Så det var ju ändå seminyttigt :)

Har även varit till vårdcentralen idag...hm...på fel dag tydligen. Ska vara där imorgon istället...
Jaja det går ju lika bra det oxå. Då åkte jag och handlade och hämtade ut min beställda parfym i samma veva på ICA Hertsön.
Jag har sökt min favoritparfym (Paris Hilton Heiress) överallt, på alla parfymerier och alla taxfree jag varit på de senaste åren. Men nu hittade jag den på nätet till halva priset...TJOOOHOOO på det :D
Beställde givetvis 2 flaskor på en gång så jag slipper leta på ett tag :)

Ja dagen slutade bra ändå, fast jag är lite trött och sleeten!
Nu blir det en sista skål yoghurt och müsli för idag, det är lika gott som godis, jammi :)
//Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar