måndag 6 april 2015

Med näsan mot solen...

Ja söndagen gick enbart åt i fixandets och donandets tecken!!
Fick upp alla gardiner, alla mattor och möblerade om. Lagade resterande middag åt fjällgänget, grillade middag och badade bastu...sen gick ögonen igen.
Idag tog jag en välbehövlig sovmorgon och Uffe tog morgonprommisen med hundarna. Sen har vi bara suttit ute på altanen med näsan mot solen och slappat.
Den enda nytta vi gjort är att ha varit in på ICA ikväll och handlat.
Lite suspect shopping om ni frågar mig...tidningar och rakhyvlar till oss båda och veetcreme till mig. Skulle jag vara kassapersonen skulle jag ha trott både det ena och det andra om vår shopping :) Hahahaha...

Men tji fick dem, för resten av kvällen slappade vi i soffan framför tv-n och sen kom John Blund till fjällresenären och efter en herrans massa timmars fördröjning, och ett par filmer senare, är han tydligen här igen!!!
Gonattens //Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar