torsdag 28 november 2013

Tröstäter lussebullar :(

Just nu känner jag mig gode less på mina ilskna och onda leder......Jag hade inte så här ont förra året vad jag minns, fast jag har så dåligt minne så det kanske var så här. Det är iaf bättre än året före det.....men vad tusan hjälper det mig nu!!

Jag har ju både madrassen och kör LCHF, så jag tycker att jag gör så mycket rätt...och ändå gnisslar det.
Nu vet jag ju förståss inte hur jag skulle ha mått utan det.....kanske betydligt värre, så det är svårt att säga om hur det hjälper :/

Blev så less på allt ont igår, så jag frossade i nybakta lussebullar och skumtomtar, och tänkte att åt helskotta med dieter som inte smärtlindrar helt.....en riktig dipp kan man säga i tyckasyndomsigsjälvträsket. Där jag vältrade mig rejält en god stund.....

Men vad hjälper det i längden??? Inget blir ju bättre av det, så nu får jag ringa doktorn och be om starkare doningar igen......inte kul alls, men behövligt just nu :/

Ja vad kan man säga annars......ingen is på min förlängda bakgård än. ja eller på gården är det isigt och glatt värre....men på fjärden guppar det vågor för fulla muggar, från olika håll varje gång man tittar känns det som. Om det nu bara kan stilla sig med blåsandet och bli lite kallare, så det får ro att frysa på, så blir det nog bra vad det lider.
Man blir väl för ivrig att uppleva alla årstiderna här vid havsbandet kan jag tänka ;)

Nej nu ska jag dra in mot stan och handla med hjälp av Jeppe, och fixa frillan hos Maria kl:16, så nu blir det till att gasa på lite.

//Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar