fredag 15 november 2013

När magen håller en vaken :/

Idag är jag så trött, så trött......jag somnade vid 22 tiden, och vaknade 00:30 av att jag hade så ont i magen. Det hade råkat slinka ner en påse med torkade aprikoser när jag låg och läste innan jag somnade :/ Så där fick jag ranta på toa hela natten.......skitkul....NOT!!!! Och sen vackna till detta surväder gör ju att man gärna borrar ner sig lite extra under täcket.....fy bubblan med regn :( Idag blir det massor med jobb. Jag har lite svårt att sluta jobba och dagarna blir lätt längre, när jag är ensam hemma........snacka om tragisk människa som jobbar som tidsfördriv!! Nåja det kanske bara blir så från början nu, innan man ställt om sig helt på det. Ska föressten köpa ny dator och behöver lite vägledning en Mac book air, eller en vanlig laptop med windows 8. Tycker windows 8 var riktigt frän med tangentbord och touchskärm, köpte en sån till Fredde innan han drog, men har inte hunnit få några kommentarer på den än :) Måste även köpa en ny diskmaskin, vilket inte var lika hejjigt :/ Kommer att ha sparkat sönder den #%€@ skitmaskinen vi har nu inom en snar framtid......morr!!!! Fördelen med den är att den diskar på en halvtimme......blir det rent nej, använder den mina svindyra disktablette....ibland. Kan man få plats med några glas utan att de halkar omkring därinne...nej!! Skitmaskin!!! Ska ta med lite olika glas hemmifrån när jag åker in och kollar på ny maskin, så det inte blir samma problem. Jaja.....så ser min fredag ut, och den ska givetvis avslutas med en härlig bastu, finsk korv och svärmorans senap. Ha en härlig fredag alla mina vänner. // Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar