tisdag 26 november 2013

Helgsummering.

Förra helgen hade vi en riktig myshelg, med bastu både på fredag (ensamma), och på lördag med finingarna Ann-Lo och Conny.
Det blev en hel del surrande då vi inte setts på evigheter, och Conny upplyste oss om klockan vid halv 3 snåret på natten. Men den hann nog springa iväg en stund till innan vi vinkat av dem :)

Tack mina fina vänner för en jättekul kväll!!!

Söndagen blev en ganska stillsam tillställning, med promenader längs stranden för att blåsa ut de kvarvarande vindimmorna ;)

Isen som la sig på fjärden här för nån dag sen lyser numera igen med sin frånvaro......hrmpft.....
Ser den blivande isen som min förlängda bakgård, där jag och vovvarna kan skutta runt efter skoterspåren.....men som sagt, det dröjer nog ett tag till!!!
Rättelse....hundarna får stå för skuttandet, medan jag funderar på att ta hit mina skidor från stugan att hasa runt med. Jag kan ju inte använda armarna destomer till nån stakning, så jag får använda stavarna till att hålla balansen istället.
Har ju inte skidrat på år och dar, men det verkar mysigt i huvudet iaf ;)

Nej nu ska jag oxå logga ut från cybervärlden, har jobbat massor idag, trots mina trilskande leder. Så jag behöver nog all sömn jag kan få innan morgonens alla möten och jobb.
Gonatt världen, wherever you are!!

//Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar