tisdag 12 november 2013

Mitt nya liv startar idag......igen......

Man brukar ju alltid säga att man ska börja sitt "nya" liv på måndagar, oavsett vad det gäller. Och det hade jag oxå sagt att jag skulle igår......men då blev det ju så att vi firade farsdag en dag senare på restaurang Waldorf.....med god renfilé, rotfrukter och givetvis efterrätt!!! Jättesmarrigt :) Men så då börjar jag väl idag istället. Har fuskat massor senaste månade med min lchf, och jag mår skit på ren svenska. Har ont, är konstant trött och allmänt olustig känsla i kroppen. Så nu börjar jag med att köra fakiren i några dagar för att komm i ketos snabbare, för att sedan köra vidare med en ganska strikt lchf ett bra tag. Har ju kört en liberal lchf ett tag, och det var då det så lätt barkade iväg med allt onyttigt. Ska även för min sinnesfrids skull planera upp mina jobbdagar bättre, så det slipper bli sistaminuten stress situationer lite då och då. Jag är ju ganska strukturerad som person, så det blir nog mycket bättre. Har även suttit uppe och jobbat lite inat, eftersom jag hade så svårt att sova.....detta var dock inte stressrelaterat, men irriterande ändå. Vi har under en veckas tid inte kunnat komma ut på mätet hemifrån, och detta satt jag då inatt och bråkade med.......vilket inte hjälpte ett piss.......jäkla Tele2, räkna med ett ilsket samtal idag!!!!! Ser att jag har en massa slarv stavfel lite här och där, men jag kommer inte åt att ändra något när jag skriver på paddan.....helt jävla värdelöst!!! Måste säga att denna bloggen har blivit eländig och trögjobbad!!! Det kanske beror på att jag bloggar från paddan el, så behöver jag byta portal helt enkelt!!! Nåja detta ska oxå redas ut vad det lider....ska börja med att köpa mig en riktig dator....en vanlig mac laptop tror jag, kanske redan idag om jag hinner. Nej nu ska jag dra igång denna sega dag.....känns att man jobbat inatt, och koka mig lite ägg att smarra på till frukost, lunch och middag. Den kosten kör jag alltid om jag fuskat, och snabbt ska komma tillbaka till ketosen!! Kram för nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar