tisdag 26 november 2013

Julstress i jobbtappning

Nu går jag in i min mest hektiska jobbperiod under hela året......skitkul, vekligen NOT att den inträffar över jul och nyår!!!
Allt som ska renskrivas och faktureras före årsskiftet, och efter det har vi ju årsbokslutet att roa oss med......
Det är alltid bara nu i början på december som jag har tid att umgås med släkt och vänner, så i helgen ska vi ha vår traditionella julmiddag med hela tjocka släkten :D

Det ser jag verkligen fram emot!! Sen är det bara att gasa på.....säger varenda år att vi måste få till en förändring, för vi missar ju själva meningen med julen när vi bara gasar.
Men som egenföretagare kan man inte alltid välja, och även om jag är bra på att styra upp min del, så kan jag inte påverka alla. Så det är bara att gilla läget ibland!!

Och idag har jag flera inbokade möten som inte är jobbrelaterade, det blir de sista förutom frissan på torsdag som bokas på denna sidan årsskiftet. Annars dräper man sig själv.

Jättekul uppdatering not, ville bara lufta mig en stund!! Ska vara på banken om en timme!!!

//CU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar