tisdag 19 november 2013

Test

Har skypat med Fredde i långtbortistan nyss.....och gissa hur underbart det är att få surra lite, och höra att han har det bra <3 De trivs jättebra med både folket på jobbet, och med stan :) Vilken tur att skype finns när man har barnen ute på vift i världen!! Sitter nu och testar om det blir bättre när jag bloggar från nydatorn än tidigare, så det blir inte nåt desto mer skrivande idag!! Madrassen kan jag inte ge nån utvärdering om än.....kroppen rackar, och jag vet inte vad det beror på :( Men jag ska ge den lite tid så får vi se, Rom byggdes ju inte heller på en dag. Och jag har ju förgiftat kroppen ett långt tag med allehanda värk och sömntabletter, så det lär väl ta ett tag för kroppen att återhämta sig från det. //Kram för nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar