måndag 24 januari 2011

När en annan dimension kallar!!

Vad jag längtar efter i mån kväll....jag har under den senaste tiden kännt att det är något stort på gång med min andlighet / medialitet....kanske för att jag inte kunnat jobba med det alls sen vi flyttade hit. När jag försökt öppna upp och ge healing och "läsningar" har det bara inte gått...det är totalt svart, och jag ser inte ett smack....mycket frustrerande!!!!
Jag tror att det är närheten till kyrkogården som gör att någon hindrar mig för att öppna upp helt. I mitt förra hem drog jag in både det ena och det andra som jag sedan fick rensa ut eller hjälpa vidare. Och det är klart att med en kyrkogård som närmaste granne kan det ju bli ett visst spring här inne....och det vill jag inte utsätta mina barn för igen.....tror de har fått sin beskärda del av "spökerier".

Men nu ska jag äntligen få ut lite energier....åker hem till en väninna och ska testa på lite starkare healing. Får se om det funkar.....det känns som att om jag bara kan öppna upp fullt ut så kommer det att bli en energiexplosion..... händerna bara hettar och vibrerar i väntan, och jag är alldeles överhög på energier just nu!!!
LÄNGTAR!!!

Det känns som ett tomt hål i min själ när jag inte har möjlighet att kunna ge healing eller "läsningar"....det känns som att jag inte gör det jag är ämnad att göra. Det låter flummigt och är säkert det oxå, men det är så det känns =)

Det blev visst två inlägg idag....men jag blev så ivrig och förväntansfull, och har alldeles för mycket pirr i kroppen för att kunna gå och lägga mig.
Får nog gå ut en sväng med Diva för att rasta av mig själv oxå...

Fridens liljor!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar