onsdag 26 januari 2011

Känner mig en smula nedslagen =/ Har varit hos en väninna och testat en ny variant på healing ikväll, egensnickrad efter ett uppslag jag fått i en bok......men den var inte speciellt lyckad!! Har haft så mycket uppdämd energi som bara längtat att få komma ut, men tydligen inte i denna form =( Kände från början att det flödade energi genom händerna, men inte alls med den styrka jag hade förväntat mig. Och mina händer blev efter typ en kvart totalt iskalla.....detta har aldrig hänt under en av mina "vanliga" behandlingar!!! Och jag känner fortfarande en förväntan i kroppen att energierna vill släppas lösa.....knepigt =/
Men samtidigt som det är bra att testa nya saker och inte snöa in i de gamla vanliga spåren, så tror jag ändå att en vidarutveckling av min egen metod är att föredra. Jag tror att alla vi som håller på med healing hittar sina egna behandlingssätt, och det är när vi känner oss som mest avslappnade och har som störst tillit till oss själva, som vi kan uppleva de starkaste energigenomflödena!!
Men som sagt så kan det aldrig skada att testa nåt nytt...för nu vet jag att hålla mig till, och utveckla det jag redan kan =)
Sedan tror jag att ha ett eget "ställe" som är renat och fyllt med universums renaste energier är en annan viktig del i en lyckad behandling. Att man ska kunna stiga in i och bli ett med energierna direkt. Att känna sig "hemma"....

Nu är det absolut inte något fel på min kära väninnas hem. Hon har en alldeles underbar och harmonisk atmosfär hemma hos sig. Det är bara det att det inte var "hemma" för mig =P

Nu blir det sängen nästa...känner hur John Blund kallar!!!
Natten på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar