onsdag 19 januari 2011

Astrologioreda???

Läste på NSD på webben att alla datumen för stjärnteckena ändras, och att många fått nya sjärntecken. Allt detta beror på att jorden inte är på samma plats i sin axel som den var för 3000 år sedan då de olika sjärnteckena spikades, och att det nya tecknet ormbäraren tillkommit......faktiskt lite småkul.....men jag vet inte om det stämmer bättre fast det ändras.
Jag är fortsättningsvist en jungfru även i det nya horoskopet.....med många saker som stämmer in på mig och många som inte gör det. Tror att jag säkert skulle ha det i många andra tecken oxå för den delen......
Men på nåt sätt blir man lite som ett vanedjur och jag skulle inte vilja byta tecken.....eller så skulle jag vilja ta olika bra saker från andra tecken och snickra ihop ett eget.....ex, lejonets styrka och orubbliga tro på sig själv, vädurens oräddhet att testa nya saker blandat med vågens artistiska drag.....men det skulle ju inte stämma in på den jag är utan bara spegla den jag vill vara.....vilket i.f.s inte skulle vara så dumt det heller =)
Eller så hittar jag på ett helt nytt eget tecken, som t.e.x Doris i Hitta Nemo filmen....helt underbart disträ och glömsk....har ett minne som räcker i 10 sec....vad skönt det skulle vara ibland att inte älta i sånt som varit utan bara leva här och nu!!!
Men värst med allt detta bytande av tecken måste ju vara för dem som har tatuerat in sitt sjärntecken och nu plöttsligt inte "är" det tecknet längre......
Ja...ja...allt ordnar sig nog i slutändan i.a.f...

Har från det ena till det andra kommit på varför mitt larm inte ringer....jag hade råkat slå på "endast vibration".....inte så konstigt att jag inte vaknar då =) Det är så lätt att råka pilla på något av misstag med en touchskärm på mobilen....=)))

Nej nu ska jag surfa vidare....vi syns!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar