onsdag 19 januari 2011

Bikinirumpa???

Har jobbat hemifrån och kört tvättrally idag.....fördelen med att bo på 3:dje våningen med tvättsugan i källaren, och en stor familj som hjälper till att knökfylla tvättkorgen, är att jag får motion.....massor med motion =)
Har tvättat från kl: 10 till 22.....många vändor upp och ned blev det....
Jag har även bokat en resa till Playa de Ingles på Kanarieöarna för mig och Uffe den 9/2.....borde kanske ha tvättstuga varje dag fram tills det så jag får en trimmad bikinirumpa....eller så har det tåget gått för länge sen?? =)
Men med eller utan bikinirumpa så kommer jag att njuta för fulla muggar av solen!!!!
Jag är så spyless på all snö.....den på marken har jag inga problem med.....men halvmetrarna som måste sopas av bilen varje dag kan driva mig till ett nervsammanbrott.....och inte gör kylan saken bättre heller!!! Vad tusan är det med mig, jag som brukar älska vintern och snön.....eller är det så att snön och kylan har varit värre de här senaste åren??? Ingen aning....jag kan inte riktigt objektivt bedömma detta.....men hatar detta eländes väder gör jag =/
Har även börjat drömma om att flytta till solen under hela vinterhalvåret.....och att bara komma hem och göra nån snöängel lite då och då.....mmmmm, vore underbart =)
Och åka på skotersemester och pimpla röding en vecka på en fjällsjö förståss.....det är ju livet på en pinne.....om det inte snöar vill säga =)

Nåja drömma kan man....det är gratis och kan utföras var och närsomhelst!!!
Ska föressten äntligen till frissan i mån!!! Ska klippa och sätta slingor el, göra nåt annat lajbans så det blir lite liv i kalufsen. Har även bokat tid för brynplock och färgning av ögonfransarna direkt efter.....ska verkligen skämma bort mig själv, det händer sannerligen inte varje dag =)
Är bara lite fundersam om färgningen av fransarna....har aldrig gjort det förut....svider det i mina fortfarande lite överkänsliga ögon, eller tänk om det blir för starkt och jag tappar alla!!! Oo hemska tanke....
Nå, den som lever får se....jag uppdaterar i mån om hur det var. Nu ska jag läsa en liten stund innan John Blund kallar...

Natten på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar