måndag 24 januari 2011

Born to bowl...or not =/

Just hemkommen från bowlinghallen....det är bara så himla kul!!! Tyvärr gick det inte så värst bra idag, och i.f.s inte förra gången heller......fattar inte riktigt....innan så känns det som att jag bara kommer att slå strikar, jag har en riktigt bra känsla över att regera....men ikket =(
Hm...måste fila på något, vet bara inte vad. Tror jag testade alla varianter av kast som tänkas kan.....har även sett till att rännorna är riktigt dammfria. Tänkte att nån måste ju ta på sig den uppgiften oxå.....och snäll som man är bla...bla...bla..
Nåja jag blev ju 3:a av 6 familjemedlemmar så det var ju inte helt botten, men det berodde inte på att jag var bra utan på att några sög mer =(
Men det är så kul att få komma iväg HELA familjen och göra något tillsammans, det händer inte ofta kan jag lova. 100% familjemys =)

Nej nu ska jag ägna resten av kvällen åt smärtlindring och tedrickning. Ha det bra...Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar