fredag 21 januari 2011

Hur man tar kål på hyresvärden!!!

Hahaha......asgarvar bara jag tänker på min kära hyresvärds uppsyn när när hon (stackaren intet ont anande) ringer på dörren kl:12 på fm. Jag som suttit uppe och jobbat halva natten sprätter upp ur sängen med ett ryck, kastar på mig morgonrocken och öppnar dörren......jag har nog aldrig sett större ögon.....oj då säger hon och ser nästan rädd ut.....hon frågar om jag kan hjälpa henne att bära upp en glaskiva som vi ska ha framför kaminen. Javisst säger jag och rusar in för att klä på mig....ser mig som hastigast i spegeln när jag svischar förbi.....tvärstannar och backar tillbaka....men va fasen....
Herreje....allt mitt hår står absolut rakt opp på huvudet, jag ser helt galen ut.....inte en tillstymmelse till den nyfriserade looken jag hade när jag gick och la mig......hahaha.....förstår min kära hyresvärds reaktion =)))
Stötte på henne nu ikväll när jag var ut med Diva och kände att jag måste förklara mig....
Varför känner man att man måste det??? Jag har väl rätt att sova länge om jag vill, och även ha helgalen frisyr oxå för den delen.....varför tänka så mycket på vad alla andra ska tycka.....ja,ja jag har väl lite att jobba på där känner jag =))
Eller så får jag väl börja sova med hårnät....hehehe....not!!!

Ja annars har det inte hänt så mycket spännande idag.....jobbat, ätit för mycket och slappat i soffan hela kvällen. Carina och Nicke våra bästaste Bälingegrannar kom oxå och deltog i soffhängandet =))) Alltid lika roligt att ses.....tyvärr blir det så sällan sen vi flyttat =(
Ska nog bjuda dem på middag snart så jag riktigt får mysa i deras sällskap!!

Nej nu har armen domnat bort p.g.a Diva sitter under halsen på mig och vill hållas nära.....
Trevlig helg allihopa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar