torsdag 20 januari 2011

Hollywoodlyx....

Ooo vilken förändring!!! Ha varit på Gossip och klippt & slingat håret hos Sofie......kanonnöjd!!!! Efter det drack jag en kopp kaffe i väntan på färgning av ögonfransar och brynplock hos Hanna.....vilken total renovering =) De är så himla duktiga och trevliga där.
Fick en jättefin snedluggsfrisyr med mycket ljusa slingor....=)))))Me like...a lot!!!
Ögonfrans färgningen gick oxå kanonbra och alla fransarna sitter kvar....jag kände mig lite som en lyxig hollywoodfru där jag låg, och inte var det dyrt heller. Definitivt en "vardagslyx" jag kommer att göra om.....och att kunna göra många olika saker på samma ställe tycker jag är enkelt och mysigt. Hade även velat göra naglar oxå.....men jag tror inte de har tumnaglar i min storlek =( Ides inte ens visa upp dem och fråga...hehehe...( för dem som inte vet så har jag nog världen bredaste tummar och tumnaglar....tror sista tumfalangen hamnat på tvären i stället för rakt opp)....jaja...man får leva med det...även solen har sina fläckar =P
Men en superdag har det varit i.a.f....

Och dagen slutade inte där.....på kvällen var jag iväg och gav en tjej en healingbehandling....o vad länge sen det var sist.....kände hur händerna nästan sprakade av återhållen energi =)
Jag gav många behandlingar innan vi flyttade, men nu i lägenheten har jag inget rum att hålla till i.....och har inte healat på ett halvår. Men nu kom suget tillbaka ....och det med besked!!!
Och det bästa med att ge healing är att min nacke blir så mycket bättre....även om det inte håller i sig mer än en dag, så är det sååå otroligt skönt med den stund det lindrar =)

Sitter nu under filten och laddar för att gå ut med Diva på kvällsprommisen...brrr...
fy vad det tar emot när de är så kallt ute!!
Men jag får tänka positiva tankar....snart sitter jag på playan och steker i solen...
snart!!!!
Styrkt av dessa tankar beger jag mig nu ut i den sibiriska natten...

Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar