torsdag 19 mars 2015

Seg, segare, segast….

Ja så har min dag varit efter att ha somnat först vid halv 5 i morse. Och lederna har oxå varit osedvanligt gnissliga sen i gårkväll :/
Har endast orkat göra mina timmar på HK idag och skippat prommisen på isen...inge kul alls, men hade så ont så det bara inte gick.

Har nu på kvällen varit ut och spanat efter norrskenet som alla är så lyriska över, men antingen så har solstormen ebbat ut eller så vill den bara inte glänsa här över Lövskär.
Det är ju lite trist att missa det men jag orkar inte knalla iväg så långt att jag får klar sikt norrut. Tur att man har solsida iallafall :)

Nu funderar jag över hur länge sen det är sen jag tog senaste dosen smärtlindring, så jag vet när jag kan ta nästa och förhoppningsvis kunna sova efter det. Men inser att det nog bara är 2.5 timmar sen...perkele oxå...känns som att det blir en lååång vaknatt igen :/
Vill verkligen inte behöva starkare smärtpiller igen :(

Hoppas ni får en riktigt god natt med mycket sömn, (och jag med).
//Kram Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar