torsdag 26 juli 2012

Det skiter sig hela tiden...

Fasen vad vi fuskar HELA tiden.....och jag är värst :((( Vi har varit iväg ut till skärgården med käre bror och hans familj två dygn och bl.a. Firat broders födelsedag med en assmarrig tårta, bullar, godis och vin.....ja jag ballade ur efter tårtan och beslöt att jag skulle fuska ohämmat med allt annat oxå när det ändå var kört ;) Jag har ju resten av livet på mig att skärpa mig.....eller nåt sånt!! Men jag kör med "vi har ju semester" tänket, så det blir som det blir. Matmässigt håller vi oss ganska bra till dieten.....förutom igår när vi åt halstrad saltströmming med potatis i tunnbröd.....gottigott :))) Nåja, semestern tar slut på söndag så sen är man i ekorrhjulet igen på alla plan..... Ha det så gött alla, nu ska jag dejta kudden så hörs vi bättre en annan dag! Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar