söndag 29 juli 2012

Nu kör vi hårt!!

Igårkväll var sista "fuskardagen", blev några glas vin och en jättegod shot först på kulturens hus och därefter BBB :)) En jätte kul tjejkväll med Åsa, Yvonne och hennes kompis. Kom hem i bra tid och har inte varit bakis idag.....tjoho.... Idag har vi sovit lika länge som vanligt.....kommer att bli tungt att stiga upp och jobba i morgon :/ Men samtidigt skönt att komma i ordning med livet....jag skulle verkligen inte palla med att vara arbetslös el, liknande under en längre tid....jag skulle bli galen av att inte vara någelunda strukturerad!! Och LCHF mässigt kör vi stenhårt igen.....hann jäsa på mig ca 2 kg nu under semestern, men nu blir det strikta bandage som gäller ett bra tag innan jag kommer att tillåta mig fuska igen ;) Till middag idag åt vi kebab med sallad, gurka, tomat, strimlad rödlök, pepperoni, soltorkade tomater och massor med kebabdressing!!! Det var så vansinnigt gott, och blev en riktig höjdarfavorit :)) I morgon ska jag testa att göra lasagne på LCHF sätt, jag har läst så många olika LCHF bloggar nu och fått massor med mattips och idéer :)) Så jag är jätteladdad för att dra igång för fullt igen!!! Nu ska jag lägga mig och läsa en skittråkig bok och hoppas på att den ska vara värsta sömnpillret. Så sov gott alla därute, så hörs vi! Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar