fredag 3 februari 2012

Teneriffa!

Jag och Uffe kom oss äntligen iväg på vår efterlängtade resa till solen och ladda våra batterier :)
Vädret var lite mulet från och till, blandat med härligt värmande sol :)))
Vi gjorde inget annat än tog dagen som den kom. Har promenerar i massor och i mycket rask takt......behöver jag säga att jag har träningsvärk :/ Men man känner sig såååå nyttig :)))
Läst har vi oxå gjort i massor. En dag hade vi lite sovmorgon och kikade ut genom fönstret och det var mulet.....vi kröp ännu längre ner under täckena och läste hela dan <3

Måste verkligen rekommendera Teneriffa....för det var underbart mysigt och mycket att se och göra.....och deras paella går inte av för hackor :)

Men nog var det lika härligt att komma hem till barnen och hundarna <3
Men jag måste säga att jag är otroligt segstartad nu. Tror att jag råkat bli smittad av den otroligt smittsamma "latmasken"......funkar vanlig mask medicin på sånt månne ? :/

Nej nu blir det att lyda masken och hoppa i säng. Nattinattens allihopa ZzZzZz

1 kommentar:

  1. Härligt om än det var lite mulet.Ni fick kvalitetstid med varandra iallafall!

    SvaraRadera