onsdag 8 februari 2012

Fast under täcket...

Tiden bara rasslar iväg, och jag ligger fortfarande under täcket....
Har på Hermelinen ett team som ska mötas lite då och då för att se om det finns något att göra med min pissnacke!! Ska idag träffa arbetsterapeuten kl 13 för andra gången, och i morgon blir det sjukgymnasten. Läkare och beteendevetare är oxå med i teamet men vi har lite svårt att synka våra tider.
Måste nu ringa och avboka läkarutbildning jag fick till den 15/2 eftersom jag åker ner på min älskade fasters begravning just samtidigt :(

Usch det kommer att bli en riktigt tung resa.....och jag och Uffe skulle ha åkt upp till fjällen med ett par bekanta den 17/2, men jag har avstyrt det.......jag kommer att vara känslomässigt helt dränerad när jag kommer från begravningen, och vill nog bara vila hemma.

Nej nu måste jag upp och mata både mig och hundarna, hinna brotta ner barret och gå ut med hundarna innan jag springer till Hermelinen.

Tjingeling :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar