tisdag 7 februari 2012

En smula vansinnig!!

Jag har en så gamla bild här på bloggen.....och har försökt hela dan att byta ut den......Men det är bara att inse att man är en gammal fossil!!!! Morr.....frågade även Jeppe hur jag skulle göra, men det slutade med nya blogger appar som jag ändå inte fattar nåt av....suck....ger upp för nu!!
Ja menar hur svårt kan det vara att byta ett foto??? Men tydligen så måste jag nog skylla på min kära IPad som faktiskt inte räknas som en "riktig" dator i alla lägen....hm.....Alltså får ni stå ut med min fula bild ett tag till tills jag löser det!!!

Min dag idag blev nu inte riktigt som jag hade planerat den.....nacken kraschade rejält efter att jag vaskade igenom huset :( Och därför blev det inget födelsedags firande idag.......Vi tar det på fredag istället!!

Tur att jag ska träffa arbetsterapeuten i morgon och sjukgymnasten i övermorgon, så kanske de kan hjälpa mig lite.......

Nåväl nu är det over and out.....ska försöka sova bort eländesvärken......och förhoppningsvist vakna pigg och rask som en nötkärna......el, var det nötskrika...eller???? Nå bara jag är värkfri så är det skitdetsamma :)

Natten på er alla nattugglor :)

2 kommentarer:

  1. Kära du det är inte så svårt att byta bild.På paddan kanske det är annorlunda,vad vet jag.
    Hoppas du får en bättre dag imorgon.Jag har haft migrän idag,så jag längtar bara tills i morgon.Snart blir det bädden!Natti!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men fy vad trist med all denna värk!!! Jag måste nog ringa läk, i morgon och få lite starkare värktabletter under en period så det lugnar ner sig lite :(

      Radera