lördag 4 februari 2012

Salladsbladstekniken fungerar!!

Fick rådet att sova på ett salladsblad för att få bort latmasken.....och det funkade (även om salladsbladet bara var av mental art) :)
Idag har jag varit mycket piggare!! Vi har rensat i rörorna och varit både på kronan och på kvantum och pantat burkar och flaskor i massor. Det syntes att vi haft mycket och många läsksugna tonåringar här......fortsätter de så här kan jag snart åka på resa igen :)
Jag har mycket kvar att rensa i skrubben ännu....och ska fixa sopsäckar inför nästa drabbning. Vi har såååå många flyttkartonger där inne som inte har någonstans att ta vägen. Så det som ska sparas åker upp till stugan, och resten slängs!!!!
Gud vad jag älskar att rensa!!! Det som är jobbigast är att allt inte är mitt....och dessa ägare kanske inte alltid är lika röjarsugna som jag.....

Har även haft besök av min älskade brorsdotter Vilma och hennes två kompisar :) Tänk vad kul att 13 åriga tjejer som är på stan och kollar kläder blir sugna att hälsa på faster..... Det värmer så gott i hjärtat mitt <3
Gav dem varm saft för att tina upp dem, och sedan lite pizza så de inte skulle hungra ihjäl :)

Kvällen avslutades med en kulinarisk orgasm!!! Jag tänkte så mycket på att froda det bruna fettet, som hjälper oss att klara kyla, så jag har fått inta ryggläge......och blir kvar här tills i mån!!!!
Har lovat mig själv att skita i frodningen framöver......det finns varma kläder på affären istället :)
Nu blir det en god bok och en varm famn som får vagga mig till sömns.

Godnatt alla fina!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar