torsdag 4 juni 2009

Whiplash suger!!

Idag suger min whiplash extra mycket......har fått ligga nästan hela dagen för att nacken inte orkar bära upp huvudet......blir nästan galen av smärtan :(
Här får jag för att jag vältrade mig i lycka i går.....he..he.....aldrig får man vara riktigt glad!
Min kära sambo undrade hur det kan vara jobbigt att bära upp huvudet när det inte finns nåt i det....HA..HA.....jag fick förklara för honom att det är det som är skillnaden mellan män & kvinnor. Vi kvinnor har ett otroligt antal hjärnceller fullmatade med kunnskap och information......till skillnad mot männen som bara har ett fåtal hjärnceller som till råga på är fullständigt desorienterade eftersom de ska täcka upp två huvuden........Jag hörde en hysteriskt rolig och SANN historia för ett tag sen.
- En kvinnlig hjärncell råkade komma in i huvudet på en man...hon såg sig omkring men såg inte till någon....hallå....ropade hon, men inget svar........HALLÅ ropar hon lite högre......och då får hon ett svagt svar....vi är här nere.
Slutsatsen är att männen bara har ett fungerande huvud åt gången......= sant.

Jag behöver pigga upp mig själv....he...he.....annars fokuserar jag bara på smärtan, som då lätt blir outhärdlig.......eländes skit!!
Jag hoppas verkligen forskningen går framåt snabbare, så de hittar nåt som, om inte bota så, lindra besvären vid whiplash.......det sitter alldeles för nära huvudet för att kännas komfortabelt!!!
Så ta det lugnt i trafiken mina vänner.....tänk efter före....

1 kommentar:

  1. Ja din stackare, det är inte kul med smärta.
    Humorn är i ala fall kvar...he he.
    Den är klockren den där om hjärncellerna :D
    Kramizar

    SvaraRadera