tisdag 2 juni 2009

Morsdag :)

Igår var det morsdag och jag fick en helt fantastisk present!!! Min älskade dotter Sandra gav mig ett presentkort på Make Up Store på 475 kronor...där jag får beställa tid för sminkning och så får jag en massa smink. Hon är så himla omtänksam <3....... det ska bli så härligt att få hjälp och råd på hur jag ska sminka mig. Jag har blivit så dålig på att piffa till mig....använder bara maskara...om ens det. Sååå trist!
Man behöver ju faktiskt inte förfalla helt fast man blivit över 40!!!!
Nej nu ska det bli uppryckning......det är aldrig för sent för lite piffing.....man känner ju sig mycket piggare och gladare om spegelbilden kan visa nåt annat än ett blekt och glåmigt ansikte som stirrar på en......(har ingen aning om hur den kärringen kommit in i min spegel..men nu ska hon bort) ;P
Tack lillruskan min.

1 kommentar:

  1. Det var allt en omtänksam dotter du har :)
    Själv fick jag lite grattiskramar...och en blomma :)

    SvaraRadera