onsdag 10 juni 2009

Lite allmänt ordbajsande!

Nu har jag inte skrivit på flera dar...det har varit mycket att stå i.......Jag och Jeppe åker ner till Ö-vik på söndag och kommer hem på onsdag kväll....de har nya fystester att göra där. Och så är det ju kul för honom att få hänga lite med de nya klasskompisarna....och bo hos de äldre hockeygymmarna.....få känna lite på livet till hösten.
Men då krävs det ju att jag jobbar häcken av mig innan......ja..ja...det lät allvarligare än det är......men det är saker som måste hinna fixas först, så helgen är räddad :) tjoho...no party här inte......
Men det suger jag på ändå...så det kvittar.....he..he..
Idag har Jeppe varit på bal......han var så himla fin....med svart kavaj, vit skjorta och en lila slips med rosa prickar (jättefrän) till snyggt slitna jeans....det är alltid rätt...supernice!!! Man kan nästan skymta en gryende casanova där under målvakts utrustningen :)
Det blir ju ett svårt avsked för dem när de slutar nian nu.....och speciellt för dem som flyttar och pluggar på annan ort.....tack o lov för datorer med msn, facebook, pixbox..m.m....så de har lite kontakt med varandra innan de så sakteliga rotar sig och får nya vänner på gymnasiet.....

Nej nu måste jag hoppa i säng...det har blivit lite si och så med sömnen nu under NHL slutspelen.....och jag måste vara pigg och alert i morgon då jag ska till Happis på 1-års kalas......och göra ett besök på IKEA....min svägerska Johanna och tvillingarna (som fyller 1 år) ska följa med.....det blir jättemysigt att få tid tillsammans med dem. Det blir inte så ofta jag träffar dem så nu ska jag njuta järnet......
Nattinatt :)

1 kommentar:

  1. Hallo din rugga

    Så du smyger med en blogg utan att säga något, fuuuuu på dig! :)
    Har inte hunnit kolla på kläderna än, var oxå på IKEA en sväng ef vi hämtat ungarna fr dagis/skola. Skulle köpa en ny madrass åt Rasmus, hittade en på fyndhörnan, den hade kostat 1495 men såldes för 500 pga den hade två små fläckar! Vilket fynd va.

    Anna
    http://wiccan.blogg.se

    Ha det gott så hörs vi

    SvaraRadera