tisdag 29 december 2015

Stressa eller slappa???

Så var julen över för i år.
Jag var ledig både 23 & 24 och bara mös med min underbara familj. Sen drog jobbandet igång på allvar.
Magkatarren kom som ett brev på posten och jag lever på Novalucol och Omeprazol :/
Men nu är jag nästan i mål :) Igår jobbade jag så intensivt så jag kan vara leeeeedig idag :) Tjooohooo för det minsann :D

Känns som att det är allt för länge sen jag fått thohoa över något.
Men givetvis har jag ändå inbokat saker jag måste göra idag, köpa bubbel till Nyår, byta Ebbas gunghäst.
Ja det var kanske inte så mycket, men jag är så stressad att allt annat utom att sitta på kontoret gör att magsyran gör frivolter av stress.

Jag vet att jag är gnällig nu och att andra säkert har det mycket värre...jada jada.

Nä fasen...nu bestämmer jag att idag ska jag bara ligga i sängen och läsa böcker!!!
Jag kan fixa det andra i morgon, och magen uppskattar säkert oxå en riktigt skön slappardag.
Underbart :)
//Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar