måndag 14 december 2015

Krankenhaus…..

Här har helgen tillbringats i olika liggande positioner varvat mellan sängen och soffan. Och nej jag orkar inte ens läsa in något dubbelbetydelse i det...jag är så förkyld :/

Har tryckt i mig så mycket olika hälsokost blifriskgrejer och sovit med en klase hackad vitlök bredvid mig men inget hjälper.
Den enda som kan vara glad är tillverkaren av alla dessa blifriskgrejer, som snart kan plocka ut en fet bonus.

Timingen är ju inte den bästa, som att den nånsin är det, och nu måste det gasas på i 100 knyck igen oavsett hälsostatus. Nåja jag kan ju jobba i pyjamas, osminkad och med håret på ända så det är ju en lindring, och jag kan lägga mig och ta en pn om det behövs mellan varven, så jag har det väl ändå ganska bra i eländet.
Ville bara tycka synd om mig en liten stund.

Puma har förresten haft konstiga utslag i armhålan som såg ut som svarta leverfläckar med cancer i som jag upptäckte för en vecka sen.
Googlade på vad det kunde vara och läste att det kunde vara foderallergi, så raskt ilade jag iväg och köpte deras torrfoder igen som de nu fått i snart en vecka.
Och idag ser jag att nästan alla hennes utslag är borta :D Thjoohoo för det!!!

Nej nu ska jag hoppa i kläderna och he mig ut med hundarna så jag får starta dagen medan treon hjälper.
//Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar