onsdag 9 december 2015

Jag "öskar" ett gott skratt åt alla

Hahahaha...ooo herreje så jag har skrattat ikväll :D
En person i mitt hushåll (av manligt kön) skulle skriva julklappsetiketter åt julklapparna jag slog in, när han då skriver öskar istället för önskar.
Och hur han sen står och tittar och suckar över hur han ska kunna korrigera detta på bästa sätt då det var våra sista etiketter.

Jag skrattar så galet mycket över öskaret och hela hans uppgivna uppenbarelse, då dessa klappar ska ut till kunder, så jag inte ens kan fortsätta slå in klapparna förrän jag slutar skratta så tårarna sprutar.

Klapparna fick vara utan etiketter och julönskan fick handskrivnas på det enfärgade pappret, så ingen större fara var skedd förutom att han var ganska besviken över att de blev utan etikett.

Ja så kan det gå i tomteverkstaden ibland, fast faran är väl att när man skrattat så mycket åt något så fastnar det på hjärnan och det blir lättare själv att skriva samma fel.

Så nu öskar jag er alla en god kväll/natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar