måndag 7 december 2015

Myshelg

Denna helgen känns som att den varit riktigt härligt lång. Vi hade firmafest på fredagen så lördagen blev en mycket lugn och skön slappardag framför tv:n.
Söndagen tillbringade jag med syster yster och lilla Ebbahjärtat. Först på gymnastikuppvisning med sötaste brorsdottern Vilma, sen fortsatte vi på stan där de sista julklapparna inhandlades.
Det var sååå lugnt på stan och inga köer nånstans, tror att de flesta gjort bort sina inköp på black friday eller att de näthandlar. Men riktigt lugnt och mysigt var det.
Sen fortsatte vi till Sandra, Andreas och mitt lilla hjärta Vincent för adventsfika….och jisses vilken fest de bullat upp med.
Känns som att magen stramar ännu ;)

U kom också dit och Andreas hämtade mat till alla utom mig för jag var så proppmätt så det gjorde ont. Hade ätit panini på stan med syster och mackor är ju ingen större hit för min mage :(
Den sväller och gör ont direkt!!!

Sen när vi kom hem så röjde jag bara undan i köket och pysslade med hundarna lite innan vi sjönk ner i soffan för lite seriegluttande.
Vi är såna seriefantaster...vad gjorde vi innan Netflix??? Det är ju så skönt att kunna se avsnitt efter avsnitt utan reklamavbrott eller att måsta vänta en vecka på nästa avsnitt.
Enda nackdelen är väl att vi slösar upp alla våra internet gigabytes långt innan månaden är slut. Har nu uppdaterat till 100 gb, men det är en fis i rymden för oss netflixare :)

Ja så såg helgen ut och nu fortsätter jobbracet igen med ett galet tempo. Ja eller det är jag som stressar på eftersom det blir fredag så himla fort.
Så nu är det bara att köra igång veckan och hoppas att den segar sig fram :)
//Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar