måndag 21 december 2015

När kroppen vill trycka på paus...

Förkylningen har kommit tillbaka med full kraft och jag är helt slut, och i kombination med den sanslösa stressen jag känner inför att orka fixa jul och allt jag har kvar jobbmässigt håller på att knäcka mig.

All min julkänsla är som bortblåst och det bara gräver i magen av stressen :/

Jag vet att det blir jul iallafall, men det skulle ju vara kul att kunna få njuta till fullo av sin favorithögtid, och inte alltid bara komma insladdandes med ett bredställ i sista minuten.

Vill bara lägga mig ner och gråta och trycka på "paus" och be någon annan ta över allt på alla plan just nu.

Men, men...dricka hejdlöst mycket kaffe och leta efter något annat starkt uppiggande, och stänga av alla känslor,
ut med hundarna och sen jobba, jobba, johobba.

Over and out//Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar