torsdag 17 december 2015

Rudolf hos fotografen :/

Förkylning dag 5 och Rudolf har varit och fotat sig för att förnya körkortet...tjhoho på det...NOT!!!
Fasen man ska inte skjuta upp saker och ting, hur kul är det nu att måsta se ut som en gammal rödögd och rödnäst skurtrasa på körkortet i 10 år???

Pust och suck...nåja han var så söt och retuscherade bort min finne på hakan iaf. Inte för att den gjorde nån större skillnad på helhetsintrycket, men man får vara glad för det man får.

Åkte förbi och pussades på smitthärden (Ebba) som blivit frisk nu äntligen :) Mosters lillhjärta så dålig hon har varit, med hög feber och jätte hostig och snorig. Känns som att min "maligna" variant nog var en lightverson jämfört med hennes.

Och nu på kvällen känner jag mig mycket piggare och har nästan helt slutat att hosta och snora...ljuset i tunneln är i sikte :D
Vilken tur för vi har Vincents dop på lördag, och då vill ju mommo gärna vara frisk så man kan gosa med hjärtegullet :)
Tyvärr har han också blivit hostig nu så vi får hålla både tummar och tår att det blir en extremt lightad variant!!

Nej nu måste jag försöka sova, men det är inte så lätt när man börjat pigga på sig först nu på kvällen.
Men gonatt alla som kan.
//Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar