tisdag 15 oktober 2013

På stridshumör innan tuppen har vaknat :(

Vaknade 3:54 i natt, och kunde inte somna om. Har legat och läst Monas Universums blogg.....helt hysteriskt rolig blogg, om ett vanligt liv i "finhoodsen". Min absoluta favvoblogg!! Nåja, nog om det. När Uffe stiger upp tänker jag att jag oxå kliver upp och dricker en kopp kaffe och håller honom sällskap........men inser nu varför vi hållit ihop i 26 år. Vi stiger inte upp samtidigt!!!! Medans han duschar så tänder jag lite ljus för att få lite mjukstart på dagen, gör mig en kopp kaffe och ställer mig och tömmer diskmaskinen. När han kommer ut ber jag honom om att höja värmen lite innan han far,(han har inte visat mig hur man gör, för han tror jag kommer att höja i onödan)!!! Han svarar inte, och jag fortsätter mitt tömmande. Muttrar förbannat åt diskmaskinen som jag kört 2ggr, och som fortfarande inte är ren. Då ber den arma jäkeln mig hålla käften.....från ingenstans!!!!! Då tusans brann mina säkringar!!!! Blåste ut alla ljusen, tog min kaffekopp och hundarna, meddelade att han inte behöver inkludera mig i hans helgplaner, för jag kommer att vara förbannad i en evighet.....och gick sen upp och kröp ner under täcket igen :( Och nu kommer jag att köpa en ny diskmaskin!!!! Fan ta saker som inte fungerar!!! Vars köper man sig en ny man nånstans???????? //Grrrrrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar