onsdag 9 oktober 2013

Fulgrinande och snorande!

Inatt har jag haft en sån stark och konstig dröm. Jag drömde att jag var svårt sjuk, och knappt kunde röra mig p.g.a smärtor. Så i drömmen så drömde jag om barnen när de var små....Fredde var 5 år, Jeppe 6 år och Sandra 8 år. Vi var ute i mina föräldrars stuga.....och mitt nuvarande medvetna jag visste att detta bara var en dröm......men det var så kul att se dem så små igen. Och jag kramade dem hela tiden och bara njöt av att få uppleva det och se dem så små igen. Mitt hjärta bara svämmade över av kärlek. Drömmen fortsatte vidare sen, men det som jag tog med mig var den känslan!!! Och när jag vaknade så var saknaden såååå stark efter mina älskade små barn, att jag bara grinande länge och väl. Mina älskade barn lever och har ju blivit stora nu Sandra 22, Jeppe 20 och Fredde 19. Så jag förstår inte hur jag kan sitta och böla precis som att jag skulle ha förlorat dem?? Men jag saknar verkligen dessa småbarnsår med mina älsklingar. När livet var här och nu, utan alla måsten och krav i livet. Ska ge mig en liten stund till för sorg, sen får jag ta mig i kragen, snyta nösan, tårka tårarna som bara rullar ner för kinderna, och sätta mig på HK och jobba. Ha en fin dag allihopa// Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar